Principii de categorisire automata si metode de categorisire

Categorisirea automata pe care o face Asistentul meu financiar tine cont de mai multi factori. In principal putem sa categorisim automat pentru tine:

  • toate cheltuielile pe care le realizezi cu cardul de debit sau credit la comercianti;
  • platile de facturi pe care le realizezi prin internet banking sau mobile banking;
  • alte tranzactii electronice pe care le realizezi prin serviciile de plata pe care le detii la BCR;

intrarile in cont, comisioanele si tranzactiile legate de credite si produse de economisire ce apar in mod curent in extrasul de cont.

Urmareste demo-ul mai jos.

image

Astfel daca platesti cu cardul la un magazin de haine noi vom asigna automat acea cheltuiala in categoria  Nevoi personale, subcategoria Imbracaminte si pantofi. Daca platesti factura la curent prin Click 24 Banking vei gasi automat categorisita cheltuiala la  Locuinta si facturi, subcategoria Energie (gaz, curent electric). Cu cat folosesti mai mult serviciile electronice de plata pentru cheltuilile tale uzuale, cu atat vei avea un grad de categorisire automata mai mare, fara niciun efort.

Suplimentar, iti punem la dispozitie posibilitatea de a realiza manual categorisirea anumitor tranzactii.